کفشور خطی و سرامیک خور

کفشور خطی برای جمع آوری آبهای سطحی در کف محوطه هایی مثل حمام و سرویسهای بهداشتی و آشپزخانه از کفشورهای خطی استیل استفاده می شود. تفاوت کفشورهای خطی با سیستم نقطه ای یا همان کفشورهای ساده مربع، در ابعاد و نحوه ی جمع آوری آب است. کفشورهای خطی معمولا به صورت تمام استیل و غیر ماژولار در طولهای متفاوت طراحی و ساخته می شوند. کفشورهای خطی مرسوم به شکل مستطیل با عرض ۸ الی ۱۰ سانتیمتر و طولهای ۳۰ الی ۱۲۰ سانتیمتری و همچنین قابل سفارش در طول های بیشتر تولید می گردند. ارتفاع کفشورها نیز در لبه ها ۳ سانتیمتر است. در وسط کفشورهای خطی یک خروجی فاضلاب قرار می گیرد تا آب به لوله اصلی فاضلاب از این طریق سرریز شود.
 
کفشورهای خطی در دو مدل ساده و سرامیک خور از جنس استیل ضد زنگ تولید می شوند. در مدلهای ساده انواع گریتینگ با طرح های مختلف روی کاسه جمع آوری آب قرار می گیرد. در مدلهای سرامیک خور، یک برش سرامیک از جنس سرامیک کار شده در کف به عنوان کاور روی کفشور قرار می گیرد و آب از درز اطراف آن وارد کفشور و نهایتاً خروجی فاضلاب می شود.  به کفشور های سرامیک خور کفشور مخفی هم گفته میشود زیرا با بند سرامیک های کار شده در کف یکی میشوند و زیبایی بصری جالبی بوجود می آورند. بدنه ی کفشورهای خطی در دو مدل ساده و شیب دار تولید می شود. در مدلهای شیب دار از دو طرف به سمت مرکز کفشور شیب ملایمی وجود دارد تا آب با سرعت بیشتری به سمت لوله فاضلاب هدایت شود.
 
شرکت دکونیکو ارائه دهنده انواع کفشور های نقطه ای خطی و سرامیک خور استیل و برنجی در ابعاد و اندازه های مختلف در رنگبندی متنوع برای سرویس بهداشتی آشپزخانه و فضاهای بیرونی.