سرامیک اسلب، یک انتخاب زیبا و کاربردی

سرامیک سایز بزرگ فارس معیار جدید زیبایی

در سال‌های اخیر، معماران و طراحان دکوراسیون داخلی تمایل بیشتری به استفاده از سنگ و سرامیک سایز بزرگ نشان داده‌اند. سایز‌‌‌های بزرگ به دلیل وسعت بیشتر، از پتانسیل بالایی برای نمایش طرح و نقش در فضا برخوردارند و در ایجاد ترکیب‌بندی زیبا نقش بسزایی دارند. علاوه بر این، فرایند اجرا و نصب آن‌ها با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد. نما و ظاهر زیبای اسلب‌‌‌های پرسلانی، دلیل اصلیِ انتخاب آن‌ها در طراحی و اجرای فضاهای داخلی و خارجی است. سرامیک‌‌‌های سایز بزرگ ابزار مناسبی برای طراحی سرویس‌‌‌های بهداشتی، آشپزخانه، اتاق نشیمن، فضاهای عمومی و محیط باز به سبک مدرن و امروزی هستند. این نوع سرامیک‌ علاوه بر بهداشتی بودن، امکان بیشتری را برای طراحی در اختیار هنرمندان می‌گذارد و درنتیجه، سبب خلق محیطی دلنشین با طراحی چشم‌نواز می‌گردد.

کاشی و سرامیک در هر فضایی نشان‌دهنده هنر و ذوق به کار رفته در آن فضاست؛ از همین رو، اولین بخشی است که با ورود به هر مکانی نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌‌کند. خانه و فضایی که در آن زندگی می‌کنیم، محلی برای آرامش ما و جایی است که بیشتر وقت ما در آن سپری می‌‌شود. بنابراین حیاتی‌‌ترین چیزی که در چنین فضایی باید وجود داشته باشد، حس آرامش و اطمینانی است که از ترکیب اجزای آن، هماهنگ با روح صاحبخانه ایجاد می‌شود. هنگام طراحی فضای خانه، پوشش کف و دیوارها همواره از اولین نکاتی است که ذهن ما بر آن متمرکز می‌‌شود و حقیقتا این بخش‌‌ها می‌‌توانند جذاب‌‌ترین جنبه فضای زندگی و کار ما باشند.

کاشی سرامیک سایز بزرگ چیست؟

با پیشرفت روز افزون صنعت کاشی و سرامیک در ایران و با استفاده از ابزارها و دستگاه های به روز و مدرن امکان تولید کاشی و سرامیک سایز بزرگ یا همان اسلب به راحتی و با کییفیت روز جهانی امکان پذیر شده است. مهم نیست که فضای خانه را برای چه نوع بازسازی برنامه‌ریزی می‌‌کنید، خواهید دید که این مدل کاشی سرامیک سایز بزرگ می‌‌توانند ظاهر خانه شما را تا حد زیادی تغییر دهد و آن را به مکانی دلنشین برای گذران ساعات روز تبدیل کند. انتخاب مواد و الگوی مناسب برای پوشش کف و دیوارها در طراحی داخلی بسیار پراهمیت است و زمینه را برای خلق یک فضای دلپذیر فراهم می‌‌کند. اگر به فکر بازسازی کف با کاشی سرامیک هستید و در پی بررسی انواع کاشی سرامیک و سایزهای مختلف آن هستید، این مقاله را از دست ندهید. مجموعه دکونیکو با ارایه کاشی و سرامیک فارس با طرح و رنگ‌‌های متنوع خود، بهترین‌‌ها را برای انتخاب، پیش پای شما قرار داده است.

ادامه دارد

 


دکونیکو نمایندگی رسمی فروش اینترنتی و حضوری محصولات کاشی و سرامیک فارس FARES در تهران
برای دریافت آدرس شوروم لطفا اینجا را کلیک کنید.