کاشی یا سرامیک

کاشی فقط یک پوشش برای محیط شما نیست، بلکه یک ماده زیبا و دکوراتیو هست که هم می‌تونه محیط رو زیباترکنه و هم نظافت آسونی داشته باشه و از همه مهم‌تر خصوصیات فیزیکی، شیمیایی مناسبی داشته باشه که هیچ ماده دیگری نتونه باهاش در هیچ زمینه‌ای رقابت کنه.
کاشی به دو دسته اصلی کاشی دیوار و یا کاشی کف تقسیم‌بندی می‌شه که کاشی کف به اصطلاح سرامیک، یا سرامیک بدنه نامیده می‌شه. سرامیک از نظر خصوصیات فیزیکی و شیمیایی نظیر مقاومت، استحکام و جذب آب، خصوصیات بهتری نسبت به کاشی دیوار داره و به همین دلیل است که برای کف نمی‌شه ازکاشی دیوار استفاده کرد.
اگر دنبال یک کاشی، با کیفیت بالاتر می‌گردید، کاشی پرسلانی انتخاب مناسبیست, این کاشی، نسبت به تمام انواع دیگر کاشی، خصوصیات بهتری داره و جذب آبش نزدیک به صفر است و در نتیجه هم می‌شه از اون برای محیط داخلی ساختمون استفاده کرد، هم بیرون بی‌نظیری دارن.کاشی‌های گرانیتی و پولیشی هم جزو کاشی‌های پرسلانی هستند و خصوصیات کاشی یا سرامیک موزاییکی هم جزو دسته کاشی های پرسلانی به شمار میاد و برای استخرها  سرویس های بهداشتی و آشپزخانه و جاهایی که خیلی با آب سر و کار دارن استفاده می شود. تفاوت این کاشی ها فقط در سایزشونه و ماهیت همه شون یکیه و فقط مواد اولیه و دمای پخت اونهاست که فرق داره. این کاشی ها رو هم هرجای خونه خواستید می تونید به راحتی استفاده کنید و لذتش ببرید.
سرامیک اسلب هم نسل جـدید سرامیک های سایز بزرگ است که امروزه وارد بازار شده و تحول اساسی در دکوراسیون داخلی ایجاد کرده. این سرامیک ها در سایزهای بالای ۱۲۰ سانت هستند مثلا ۱۲۰ در ۲۴۰ یا ۱۶۰ در ۳۲۰ سانتیمتر. همونطور که می بینید، کاشی‌های اسلب می‌تونن با کاربردهای جدیدی همچون کانتر، نمای بیرونی و درونی ساختمان، میز، درب، پوشش کابینت و … مورد استفاده قرار بگیرن و چون از جنس کاشی پرسلانی هستن خصوصیاتشون بی نظیره.
سرامیک اسلب می تونه برای دیوار، کف و هر محیط بیرونی و یا درون ساختمان مورد استفاده قرار بگیره و از نظر خصوصیات یک سر و گردن بالاتر از هر متریال دیکری باشه.امروزه به یمن تکنولوژی چاپ دیجیتال، کیفیت سطحی و طرح این کاشی‌ها اینقدر زیبا و متنوع شده که هر کسی رو متحیر می‌کنه.

دکونیکو نمایندگی رسمی فروش اینترنتی و حضوری محصولات کاشی و سرامیک فارس FARES در تهران
برای دریافت آدرس شوروم لطفا اینجا را کلیک کنید.