سرامیک 60*120 برای سرویس بهداشتی

سفارش دهنده

آقای حقیقی

مکان پروژه

تهرانپارس

محصولات به کار رفته در روژه

سرامیک ۶۰/۱۲۰ پرسلان مات طوسی تخت از برند عقیق در کف و بدنه _ سرامیک ۶۰/۱۲۰ طوسی دکور عقیق _ کفشور سرامیک خور استیل آرین 7*60 _ توالت زمینی مروارید

اجرای سرامیک ۶۰/۱۲۰ پرسلان مات و روستیک کف و بدنه با برشی دقیق و شیبدهی مناسب از برند عقیق در سرویس بهداشتی ، توسط گروه اجرایی دکونیکو.
با توجه به ابعاد کم سرویس بهداشتی (حدود ۱۱ متر مربع) برای طراحی مینیمال و زیبا در طراحی داخلی سرویس بهداشتی با ابعاد کوچک , استفاده از سرامیک ۶۰*۱۲۰ در کف و بدنه نه تنها باعث حدر رفت و برش زیاد سرامیک نمی شود بلکه باعث ایجاد فضای دل بازتر با بندکشی کمتر و سبک جدید در طراحی مدرن سرویس بهداشتی نیز میشود. نکته جالب در این طراحی,  اجرای کفشور خطی سرامیک خور دو حالته استیل آرین در ابعاد ۷*۶۰ به جای کفشور های معمولی نقطه ای مرسوم است که در کنار سرامیک کف اجرا شده زیبایی بصری را دو چندان کرده است.

امروزه با توجه به افزایش تنوع در طرح های کاشی و سرامیک و همچنین افزایش ابعاد سرامیک های کف و بدنه و استقبال روز افزون از این نوع سرامیک ها (سرامیک اسلب) مجموعه دکونیکو تصمیم به ارایه کاشی و سرامیک پرسلان در ابعاد و طرح ها و کاربری های متفاوت نموده است.
جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکونیکو در ارتباط باشید.