سرویس بهداشتی مینیمال به سبک مراکشی

سفارش دهنده

آقای مولایی

مکان پروژه

پردیس

محصولات به کار رفته در روژه

سرامیک ۶۰/۱۲۰ پرسلان منو کالر سورمه ای فارس در بدنه، سرامیک فانتزی طرح مترویی 10/20 در بدنه و کاشی 30/30 طرح مراکشی در کف.

سرویس بهداشتی به سبک مراکشی
همانطور که قبلا هم اشاره کردیم بازارهای کاشی و سرامیک سرشار از کاشی ها با سبک ها و طرح های مختلف هستند. کاشی های مدرن، طرح های کلاسیک، کاشی های سنتی و … . یکی از انواع کاشی، کاشی مراکشی است. این نوع کاشی به دلیل طرح های زیبا در کنار رنگ آمیزی های متنوع، باعث خلق یک فضای نسبتا مهیج و شاد می شود. جالب آنکه، هر چند کاشی مراکشی را با رنگ و لعاب زیبایش می شناسند، اما این طرح ها کمی پردازش شده و مدل کاشی مراکشی با رنگ های خنثی نظیر خاکستری که از طرح های موجود در کاشی مراکشی استفاده می کند، نیز به بازار راه یافته است. جالب تر آنکه این نوع کاشی با نقش و نگار مراکشی و رنگ خنثی، بسیار مورد اقبال قرار گرفته است. مثل همین نمونه کار که فقط در کف سرویس اجرا شده است. از این نوع کاشی میتوان در فضا های دیگر مثل پشت یک دیوار نظیر دیوار دوش و بقیه فضا را با کاشی و سرامیک به رنگ خنثی. و یا اینکه بصورت نواری، دور تا دور فضای سرویس بهداشتی یا روی یک دیوار بزرگتر، از این نوع کاشی بهره ببرید.
در طراحی داخلی سرویس بهداشتی فوق از سرامیک منو کالر سورمه ای در ابعاد ۱۲۰/۶۰ در ردیف بالا، سرامیک فانتزی سفید طرح مترویی در ابعاد ۱۰/۲۰ در ردیف پایین و کاشی سبک مراکشی در ابعاد ۳۰/۳۰ بارنگی خنثی در کف سرویس بهداشتی استفاده شده است.
امروزه با توجه به افزایش تنوع در طرح های کاشی و سرامیک و همچنین افزایش ابعاد سرامیک های کف و بدنه و استقبال روز افزون از این نوع سرامیک ها (سرامیک اسلب) مجموعه دکونیکو تصمیم به ارائه کاشی و سرامیک پرسلان در ابعاد و طرح ها و کاربری های متفاوت نموده است.
جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکونیکو در ارتباط باشید.


دکونیکو نمایندگی رسمی فروش اینترنتی و حضوری محصولات کاشی و سرامیک فارس FARES در تهران
برای دریافت آدرس شوروم لطفا اینجا را کلیک کنید.