سرویس مستر مینیمال با سرامیک 60/120

سفارش دهنده

آقای خلیلی

مکان پروژه

قلهک

محصولات به کار رفته در روژه

سرامیک ۶۰/۱۲۰ پرسلان مات cwm 710 طوسی روشن و طوسی تیره از برند فارس در کف و بدنه سرویس مستر _ سرامیک 60/120 پرسلان مات لجند طوسی تیره برای کف و بدنه به همراه سرامیک 60/120 مونو کالر سفید از برند فارس برای سرویس عمومی _ کفشور استیل سرامیک خور 60 آرین _ کفشور استیل سرامیک خور سفارشی 145 سانت _ شیرالات توکار از برند کلار به همراه وال هنگ از برند فلاش تانک ایران

اجرای سرامیک ۶۰/۱۲۰ پرسلان مات cwm 710 طوسی روشن  و  سرامیک ۶۰/۱۲۰ پرسلان مات cwm 710 طوسی تیره کف و بدنه با برشی دقیق و شیبدهی مناسب از برند فارس در سرویس مستر به همراه کفشور سرامیک خور دو حالته استیل ۶۰ سانت آرین ، توسط گروه اجرایی دکونیکو.
همچنین با توجه به ابعاد کم سرویس بهداشتی گروه طراحی دکونیکو تصمیم به اجرای سرامیک ۶۰/۱۲۰ پرسلان مات لجند طوسی تیره برای کف و بدنه به همراه سرامیک ۶۰/۱۲۰ مونو کالر سفید گرفت که که هر دو محصول از نمونه سرامیک های برند فارس میباشند.
با توجه به اجرای همان سرامیک ۶۰/۱۲۰ برای کف و ایجاد شیب مناسب به یک طرف سرویس از کفشور استیل سرامیک خور سفارشی در ابعاد ۱۴۵ استفاده شد (قابل سفارش در ابعاد دلخواه) که زیبایی کار را دو چندان کرد .
در طراحی داخلی سرویس بهداشتی با ابعاد کوچک , استفاده از سرامیک ۶۰*۱۲۰ در کف و بدنه نه تنها باعث حدر رفت و برش زیاد سرامیک نمی شود بلکه باعث ایجاد فضای دل بازتر با بندکشی کمتر و سبک جدید در طراحی مدرن سرویس بهداشتی نیز میشود. نکته جالب در این طراحی,  اجرای شیرالات توکار از برند کلار در کنار وال هنگ از برند فلاش تانک ایران بود که زیبایی بصری را دو چندان کرده است. این پروژه دارای دو بخش میباشد که به محض تکمیل بخش دوم با شما همراهان دکونیکو به اشتراک خواهیم گذاشت.
امروزه با توجه به افزایش تنوع در طرح های کاشی و سرامیک و همچنین افزایش ابعاد سرامیک های کف و بدنه و استقبال روز افزون از این نوع سرامیک ها (سرامیک اسلب) مجموعه دکونیکو تصمیم به ارایه کاشی و سرامیک پرسلان در ابعاد و طرح ها و کاربری های متفاوت نموده است.
جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکونیکو در ارتباط باشید.


دکونیکو نمایندگی رسمی فروش اینترنتی و حضوری محصولات کاشی و سرامیک فارس FARES در تهران
برای دریافت آدرس شوروم لطفا اینجا را کلیک کنید.