طراحی حمام مینیمال

سفارش دهنده

آقای فرشاد مهر

مکان پروژه

اختیاریه

محصولات به کار رفته در روژه

سرامیک ۶۰/۱۲۰ پرسلان مات کد cwm710 طوسی روشن از برند فارس در کف و بدنه و سرامیک ۶۰/۱۲۰ لورنزو اولیو از برند روکا سرام_ کفشور سرامیک خور استیل 7*60_ کابین روشویی مزو مدل امگا. شیرالات طلایی مات از برند کاویان _ حوله خشک کن فلت استیل طلایی مات 50*60 به همراه شیر رفت و برگشت طلایی مات_ توالت فرنگی مروارید

طراحی حمام مینیمال با اجرای سرامیک پرسلان مات ۶۰*۱۲۰ طوسی روشن کد CWM 710 از برند فارس در کف و بدنه و سرامیک ۶۰/۱۲۰ لورنزو اولیو از برند روکا سرام با برشی دقیق و شیبدهی مناسب ، توسط گروه اجرایی دکونیکو.
با توجه به ابعاد کم سرویس حمام (حدود ۱۴ متر مربع) برای طراحی مینیمال و زیبا در طراحی داخلی حمام با ابعاد کوچک , استفاده از سرامیک ۶۰*۱۲۰ در کف و بدنه حمام نه تنها باعث حدر رفت و برش زیاد سرامیک نمی شود بلکه باعث ایجاد فضای دل بازتر با بندکشی کمتر و سبک جدید در طراحی مدرن حمام نیز میشود.

امروزه با توجه به افزایش تنوع در طرح های کاشی و سرامیک و همچنین افزایش ابعاد سرامیک های کف و بدنه و استقبال روز افزون از این نوع سرامیک ها (سرامیک اسلب) مجموعه دکونیکو تصمیم به ارایه کاشی و سرامیک پرسلان در ابعاد و طرح ها و کاربری های متفاوت نموده است.
جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکونیکو در ارتباط باشید.