طراحی مدرن حمام

دکوراسیون حمام های کوچک با طراحی زیبا و شیک

حمام و سرویس بهداشتی از مهمترین بخش های منزل می باشند که امروزه با توجه به متراژ پایین آپارتمان ها، فضای کمتری به این بخش ها اختصاص داده می شود. بنابراین اغلب افراد تصور می کنند که در حمام هایی در ابعاد کوچک نمی توان طراحی داخلی زیبایی داشت، در حالی که با استفاده بهینه از فضا و به کارگیری ایده های خلاقانه می توان دکور حمام کوچک را به گونه ای شیک و زیبا طراحی کرد.در گذشته، معماران و طراحان داخلی برای طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی منازل اهمیت چندانی قائل نبودند، اما امروزه روش ها و ایده های جدید زیادی وجود دارد که با توجه به آنها می توان فضای داخلی حمام ها را به گونه ای زیبا و هنرمندانه تزیین نمود. یکی از این روش ها استفاده از سرامیک با ابعاد بزرگ یا سرامیک اسلب در طراحی داخل حمام  هایی در ابعاد کوچک میباشد.

استفاده از سرامیک اسلب در طراحی داخلی حمام

برای طراحی مینیمال و زیبا در طراحی داخلی حمام با ابعاد کوچک , استفاده از سرامیک ۶۰*۱۲۰ در کف و بدنه حمام نه تنها باعث حدر رفت و برش زیاد سرامیک نمی شود بلکه باعث ایجاد فضای دل بازتر با بندکشی کمتر و سبک جدید در طراحی مدرن حمام نیز میشود.


امروزه با توجه به افزایش تنوع در طرح های کاشی و سرامیک و همچنین افزایش ابعاد سرامیک های کف و بدنه و استقبال روز افزون از این نوع سرامیک ها (سرامیک اسلب) مجموعه دکونیکو تصمیم به ارایه کاشی و سرامیک پرسلان در ابعاد و طرح ها و کاربری های متفاوت نموده است.