مزایای روشویی کورین

زمانی که از سنگ مصنوعی کورین برای ساخت روشویی سرویس بهداشتی، روشویی دستشویی یا کابینت روشویی در حمام و دستشویی استفاده می شود به آن روشویی کورین می گوییم. روشویی کورین بسیار مدرن، زیبا و کاربردی است. کورین به عنوان یکی از متریال های روز دنیا به دلیل مزایای بیشمارش کاربردهای زیادی در ساختمان سازی دارد. استفاده از سنگ کورین در ساخت روشویی کورین نسبتا هزینه بر است. حال ممکن است سوال پیش بیاید که چرا باید هزینه بیشتری پرداخت کرد و از سنگ کورین در ساخت روشویی کورین استفاده نمود؟ چون کورین ویژگی های مثبت زیادی دارد که نمی توان از آن چشم پوشید:

سنگ کورین صد در صد ضد آب است
سنگ مصنوعی کورین کاملا در برابر نفوذ مایعات و رطوبت مقاوم است. برای همین از سنگ کورین در قسمت هایی که آب ریزی زیادی دارند مثل سینک روشویی و سینک ظرفشویی استفاده می کنند.

سنگ کورین کاملا بهداشتی و آنتی باکتریال است
سنگ مصنوعی کورین کاملا در برابر نفوذ انواع باکتری و قارچ مقاوم است. سرویس بهداشتی همیشه در معرض انواع آلودگی ها است و برای همین استفاده از کورین در سرویس بهداشتی باعث پاکیزگی و بهداشتی بودن همیشگی محیط می شود. تمیز کردن سنگ کورین بسیار راحت است
سنگ کورین ضد لک بوده و به راحتی پاک می شود. در سرویس بهداشتی و روشویی آب فراوان ریخته می شود برای همین استفاده از سنگ کورین در روشویی باعث می شود تمیز کردن آن بسیار آسان تر باشد.

شایان ذکر است اگر چه این نوع روشویی ها نیز مانند بسیاری از وسایل روش استفاده و نگهداری و نظافت خاص خود را دارا می باشند و هرگز نباید اجسام زبر و تیز برای تمیز کردن آن استفاده کرد اما مزیت آن در این است که در صورت خش برداشتن می توان با روشی ساده آن را ساب و پولیش نموده و نوسازی کرد.

از مزایای سنگ های کورینی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ضد لک ، ضد جرم و آنتی باکتریال بودن.

یکپارچگی و مقاوت بسیار بالا در برابر نفوذ رطوبت.

مقاومت در برابر ضربه. قابلیت برش ، خم کاری و سوراخکاری.

سنگ کورین فرم پذیر است

سنگ مصنوعی کورین برخلاف سنگ های طبیعی مثل گرانیت قابلیت خم شدن تا زاویه خاصی را دارند. برای همین از آن می توان در ساخت انواع فرم ها و سبک های روشویی استفاده کرد. همانطور که قبل تر گفته شد سنگ کورین فرم پذیر است.
 برای همین کورین یک متریال کاملا انعطاف پذیر برای ساختن هر فرمی که مدنظر شماست می باشد. روشویی کورین تا به امروز به سبک های متفاوتی ساخته شده است که از آنها در فضاهای عمومی یا منازل استفاده می شود. شما می توانید بسته به نیاز خود نوع روشویی را از همان ابتدا مشخص کنید.

شرکت دکونیکو با ارایه روشویی کورین رزتی با طرح ها و رنگبندی متنوع و مدرن سعی در تامین بخشی از نیاز مشتریان و طراحان دکوراسیون داخلی جهت بهبود فضای سرویس های بهداشتی را دارد. 


دکونیکو نمایندگی رسمی فروش اینترنتی و حضوری محصولات کابین و روشویی رزتی در تهران
برای دریافت آدرس شوروم لطفا اینجا را کلیک کنید.