همه چیز در مورد سرامیک فانتزی 6*28/5 فارس

سرامیک فانتزی ۶*۲۸/۵ از جمله محصولات شرکت کاشی و سرامیک فارس fares میباشد که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و با تکیه بر نیروهای توانمند داخلی طراحی و تولید شده است. این سرامیک از جنس پرسلان بوده و به دلیل جذب آب بسیار پایین آن دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و همچنین سرما و گرمای شدید میباشد.

سرامیک فانتزی در چه فضاهایی مورد استفاده قرار میگیرد؟
همانطور که قبلا گفته شد سرامیک فانتزی ۶*۲۸/۵ فارس fares از جنس پرسلان میباشد و با دارا بودن قطر ۱۲ میلی متر و لعاب مات و ضد خش بسیار مناسب برای استفاده در کف و بدنه فضا های داخلی و حتی خارجی، استفاده در نمای لابی و مراکز تجاری، کافه ها و رستوران ها و سایر مکان های عمومی میباشد.

استفاده از سرامیک فانتزی ۶*۲۸/۵ فارس fares برای بین کابینت آشپزخانه
شاید این جمله را شنیده باشید که می‌گویند «زیبایی در سادگی‌ست!». بر اساس پند و نصیحتی که در این جملۀ ساده نهفته است، بهتر است برای انتخاب کاشی مابین کابینت بیشتر به‌دنبال سبک‌های ساده و کلاسیک باشید، چراکه هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند. سرامیک فانتزی فارس یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مابین کابینت آشپزخانه میباشد. رنگبندی متنوع سرامیک فانتزی فارس باعث میشود راحت تر با رنگبندی کابینت و سنگ روی کابین (صفحه کابینت) آشپزخانه ست شوند. شکل نصب این نوع سرامیک هم بسته به سلیقه مشتری می توان به صورت آجری یا جناقی و یا چفت اجرا شوند. نکته مهم در اجرای این سرامیک استفاده از بند ۳ و ۴ میل هنگام نصب است، زیرا این سرامیک باید حتما با بند کشی اجرا شود. پودر بند کشی در رنگبندی های متنوع موجود میباشد, پیشنهاد میشود از پودر بند کشی آنتی باکتریال برای بند کشی این نوع سرامیک استفاده شود.

استفاده از سرامیک فانتزی ۶*۲۸/۵ فارس fares در سرویس بهداشتی
سرویس بهداشتی از دیگر فضاهاییست که میشه از سرامیک فانتزی فارس برای بدنه و حتی کف آن استفاده کرد. معمولا از این سرامیک روی دیوار اصلی سرویس بهداشتی و یا حمام به صورت جناقی یا آجری استفاده می شود و مابقی دیوار ها را با کاشی یا سرامیک با ابعادی دیگر مثل سرامیک ۶۰/۱۲۰ اجرا می کنند.

رنگبندی سرامیک فانتزی ۶*۲۸/۵ فارس 
این سرامیک با رنگبندی سفید ، مشکی ، آبی تیره ، سبز ، قرمز ، طوسی روشن و طوسی تیره قابل سفارش در فروشگاه اینترنتی دکونیکو میباشد.

در آخر هم شما می‌توانید با توجه به نکات گفته شده،‌ به طراحی و دیزاین فضای خود با کاشی فانتزی فارس پرداخته و محیطی زیبا را خلق کنید تا در آنجا با آرامش تمام اوقات خوشی را در کنار خانواده داشته باشید. فراموش نکنید استفاه از نصاب مجرب و با حوصله و خلاق در اجرای این نوع سرامیک خیلی شرط مهمی است چرا که روند نصب و اجرای سرامیک فانتزی فارس مستلزم دقت و تجربه و صبر زیادیست تا نتیجه کار به دلتان بنشیند. در این مورد برای راهنمایی بهتر میتوانید در قسمت مشاوره رایگان  با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 


دکونیکو نمایندگی رسمی فروش اینترنتی و حضوری محصولات کاشی و سرامیک فارس FARES در تهران
برای دریافت آدرس شوروم لطفا اینجا را کلیک کنید.