کاربرد های وسیع کاشی و سرامیک در فضاهای مختلف

با کالکشن کاشی سرامیک فارس، بدانید چه می‌‌خواهید

قبل از آنکه به فکر خرید اسلب‌‌های سرامیکی باشید، دکونیکو به شما کمک خواهد کرد به یک ایده کلی از آنچه می‌‌خواهید در فضای خود داشته باشید، برسید و بدین ترتیب در فرایند انتخاب و تصمیم‌گیری بهترین مدیریت زمان را داشته باشید. انتخاب شما برای خرید کاشی سرامیک سایز بزرگ چه بر اساس ترجیح شخصی و ذوق و سلیقه شما باشد و چه بر اساس برآورد هزینه‌ها، نکته مهم این است که برای خرید اسلب از میان طرح های سنگ مرمر، گرانیت یا کوارتزیت کدامیک را در نظر گرفته‌اید. با شناخت بهتر نسبت به هر یک از این محصولات، دکونیکو روند انتخاب شما را بهینه و نتیجه‌بخش می‌‌کند. کاشی سرامیک‌‌های سایز بزرگ فارس fares در طرح‌‌ها و جنس و مواد متنوعی ساخته شده‌اند. توصیه ما برای خرید بهترین محصولات کاشی سرامیک فارس این است که حتی اگر می‌دانید چه محصولی برای خرید نهایی مد نظر دارید، بازهم به اولین موردی که می‌بینید بسنده نکنید. مطمئن باشید که برای خرید انواع کاشی سرامیک، شما این فرصت را دارید که همه نمونه‌هایی که ممکن است برای فضای شما خوب باشد را مشاهده کنید و احساس کنید که از خرید آن خرسند هستید. در کالکشن کاشی و سرامیک فارس محصولات بادوام و درجه یک را خواهید یافت که با ضمانت نامه‌‌های پیشرو در صنعت کاشی و سرامیک، انتخاب شما را پشتیبانی می‌‌کنند.

فضای زندگی روزمره ما با انواع محصولات کاشی و سرامیک احاطه شده است. خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم، آشپزخانه‌ای که در آن غذا می‌پزیم و مکانی که در آن کار یا استراحت می‌کنیم، با انواع محصولات متنوع کاشی و سرامیک در سایزها و اندازه‌های گوناگون و با کاربری‌های متفاوت پوشانیده شده است. کاشی‌های سرامیکی می‌توانند کف اتاق‌ها، سرویس‌های بهداشتی، و همچنین دیوارها و آشپزخانه را تزئین کنند. سرامیک و کاشی‌های هر فضایی متناسب با کاربری آن فضا طراحی می‌شوند تا هم کیفیت لازم را داشته باشند و هم در طی زمان، با توجه به شرایط آن فضا، کارایی خود را حفظ کنند.

چه عواملی در انتخاب کاشی سرامیک فضاها تاثیرگذار است؟
برای کاشی سرامیک آشپزخانه، کاشی سرامیک سرویس‌ بهداشتی، کاشی سرامیک حمام، کاشی سرامیک دیوار، کاشی سرامیک کف و دیگر فضاهای داخلی و خارجی، انواع مختلفی وجود دارد که بسته به نیاز، می‌توانند از میان کاشی‌های با طرح و لعاب گوناگون انتخاب شوند. مجموعه دکونیکو با ارائه کاشی و سرامیک پرسلان فارس fares برای انواع فضاها ، سرامیک‌های کاربردی را در کالکشن خود ارائه کرده است. در مجموعه دکونیکو بهترین نوع کاشی و سرامیک را متناسب با کاربری فضای مورد نظر خود بیابید. انواع لعاب‌های کاشی و سرامیک با طرح و ظاهر پولیش، مات، سمی پولیش و شوگر، در مجموعه دکونیکو ارائه شده که می‌توانند بسته به ذوق و سلیقه شما و نوع کاربری فضا مورد استفاده قرار گیرند. اسلب‌های سرامیکی از جمله پرکاربردترین و مقاوم‌ترین مواد موجود در بازار هستند. می‌توانید از آنها در طراحی اتاق خواب، آشپزخانه و اتاق نشیمن استفاده کنید تا ظاهری زیبا در خانه خود داشته باشید. تطبیق‌پذیری و سهولت نگهداری کاشی‌های سرامیکی، آنها را به گزینه‌ای ایده‌آل برای طراحی داخلی شما تبدیل می‌کند.

تمیزکاری و نگهداری سرامیک اسلب
یکی از بارزترین مزایای اسلب‌های سرامیکی این است که تمیز کردن و نگهداری آنها آسان است. کاشی‌های سرامیکی به سادگی آسیب نمی‌بینند، بنابراین می‌توانید به راحتی آنها را با مواد شوینده و پارچه مرطوب تمیز کنید. تمیز کردن سطحی آن‌ها را با آب گرم نیز می‌توان انجام داد. در صورتی که می‌خواهید تمیزکاری عمیق انجام دهید، می‌توانید از یک شوینده قوی‌تر که تأثیر منفی بر کیفیت کاشی‌های شما ندارد استفاده کنید.

مقاومت بسیار بالا
کاشی‌های سرامیکی در برابر تغییرات اصطکاک، دما یا اجسام سنگین بسیار مقاوم هستند. بنابراین، این نوع صفحات سرامیکی برای آشپزخانه شما ایده‌آل هستند. اگر به دنبال افزایش روشنایی در آشپزخانه خود هستید، کاشی‌های سرامیکی با طرح و رنگ و طراحی سفارشی، بهترین انتخاب برای شما هستند. صفحات سرامیکی در برابر خراشیدگی بسیار مقاوم هستند. هنگامی که آنها را به عنوان دکور داخلی خود داشته باشید، برای سال‌های زیادی دوام خواهند داشت. کاشی‌های سرامیکی در برابر حرارت و شعله‌های مستقیم نیز مقاوم هستند و به همین دلیل می‌توانید از آنها برای اطراف شومینه خود استفاده کنید. کاشی و سرامیک از ماده‌ای ساخته شده است که با گذشت زمان از بین نمی‌رود، قرار گرفتن در معرض نور خورشید نیز بر رنگ کاشی‌ها تأثیر نمی‌گذارد و طرح آنها را محو نمی‌کند.

ادامه دارد


دکونیکو نمایندگی رسمی فروش اینترنتی و حضوری محصولات کاشی و سرامیک فارس FARES در تهران
برای دریافت آدرس شوروم لطفا اینجا را کلیک کنید.